November 28, 2012

mulut adalah racun..

assalamulaikum dan salam sejahtera

aku bengang gila..nak marah dan tak puas hati pun ade...kakak aku yg sulung ni mmg slalu bikin panas..
ade je yg tak kena...slalu je nk perasan mcm die the boss bila aku kat tempat die..
tp skarang tak seteruk mcm dulu sbb aku di rumah kak fiey ..
dulu mmg dia tibai aku nak2 je bila ade yg tk puas hati..slalu ckap aku ni mnyusahkan dan slalu igtkan aku yg aku ditempat dia ..so,i have to behave myself..ye ,aku thu aku dtmpat org tp perlu ke seorang kakak melayan adiknya mcm tu?perlukah seorang adik merasa seakan akan seorang tetamu apabila berada di rumah kakak nya sndri?

just now,along marah aku sbb aku tk save code movie malam,,mmg die ade sent aku n um code tu smalam 
top aku tktaw no ape yg aku dpt dan along langsung tk bgtahu aku yg aku perlu save num tu..
dia just diam mcm tu..ltmbahan pulak,aku ni seorang yg suka end chat..so,num tu hilang mc tu jelah..so td die mrah2 aku ..die ckp yg aku ni tk sesuai dbuat baik,aku ni kurang ajar..
nak tergelak pun ade..mmg mulut manusia ni mnyakitkan hati mnusia lain..
tp aku tk rep time die tgh merapu dkat aku..aku dah blh agak reaksi dri 
dia bla aku tnye knp tk save num tu sndri..
shame on u..dah slah sndri nk slahkan org lain pulak.
aku dah mula bosan duduk kat tmpat org yg tk pernah nak mngalu alukan kdatangan aku
aku nak balik Kb...as soon as posibble !

click here for more stories of mines ;)

Followers