November 26, 2012

the things which is supposed to be mine is exactly not meant to be mine..

assalamulaikum dan salam sejahtera

hye alls..i wanna share some kind of bad news ...
dalam 2 3 hari ni aku ade knal someone yg jus nice bagi aku.a guy yg ade cri2 yg aku nak slama ni..
die pun happy go lucky dan die selalu tgur aku dlm bbm..so malam ni,die ttbe tgur aku n ckap dia suka kawan dgn aku..thats okay la..

tetiba..
aku tukar dp bbm ...gabar aku dgn nurin,my cousin.
laki tadi tibe2 tnye aku pasal nurin..dia macam beria -ia sgt ..mntak pin nurin,aku ckp nurin tk gna bb..
then dia mntak num fon nurin..nmpak sgt die nk ngorat cousin aku kan??
aku tahu dia bkan sape2 bagi aku tp aku mcm trase hati la sgt..aku thu laki tu ade hak nak suka kat spe...
maybe aku ni seorang gadis yg tersgt lah sensitif..thats why aku tk prnah nak okay dgn kputusan org lain..ade je yg tk puas hati..
so,pasal laki td aku ckp dkat die yg aku tkleh nk bg num cousin aku.. 
so ,kesimpulan yg aku blh buat dri kisah mlam ni ialah 
"in the beginning,the guy is showing his love towards me but at last,he finally ask me to introduce the girl who is staying beside me..how pity i am "

click here for more stories of mines ;)

Followers