December 3, 2012

shameless

assalamulaikum dan salam sejahtera

bagi aku,perkara ini amat memalukan dan amat mengecewakan..
malu nak share tpi dgn share sjelah aku dpt tnangkan fikiran aku yg tgh bengang..
aku dan along bergaduh atau bertikam lidah melalu bbm.,.
die amik hati dgn aku sbb aku tk tido rumah dia...kalau nk dpkir pkirkan balik mmg ade salah aku.
salah aku bila aku tdur rmah k.fiey brmnggu mnggu dan tidur rumah dia hnya bbrapa hari..
bnda ni brlaku scra tdak sedar..bla kita dah rasa selesa tnggal dgn org tu,kita akn cpat lupa dgn org lain..
kan?
aku dan along dah gaduh dari mnggu lpas..mcm2 die update pasal aku..
die remove fb ,remo bbm aku...msg mcm2 ..
kurang ajar,jijik mcm2 lah..kdg2 geram jgk kan..
bila prngai die smakin mnjdi2,niat aku untuk tidur rmah die mmg dh tkde..
aku mmg slesa duduk dgn k.fiey sbb k.fiey lbh mmhami aku dan k.fiey lbh brjiwa muda..
along ni tkde lah tua tp die sdikit matured brbanding dgn k.fiey..
alaa paham2 jelah budak2 mcm aku ni mmg lah nk kan remaja yg sekepala dgn dia kann..
so,secara xsedar prkara ni mnmbulkan prbalahan antara aku dan along..
td ,aku bbm along dan aku ckap dkat dia yang aku tkleh nk than dgn situasi ni..
duduk sna tk kena,duduk sini tk kena..sume bnda serba tk kena..
mmg serabut gila..then pnjang lbar lah kitorang bbm..

so aku dh decide,aku nak balik kb next monday..
aku dah xthan main tarik tali mcm ni....

yang merungsingkan 
bnda yg tgh brmain di otak aku skarang ialah,mcm mna aku nak amik beg baju aku yg ade kat rmah alom?
aku taktaw lah samada aku akan balik rumah alom lg atau pun tidak..
aku tktaw lah yg along anggap aku mush atau apa..
hurmm..mmg bnda ni stressful...

click here for more stories of mines ;)

Followers