December 10, 2012

back to hometown

assalamulaikum dan salam sejahtera

nampaknya hari ni hari last aku kat KL..
malam ni aku akn bertolak ke KB seorang diri..
kalau nak ikutkan hati aku yg tulus mulus ni,aku mmg nk stay kl lg tp dsbbkan skolah da nak buka,
poket pun da kering dan rimas dgn segala hal yg mlanda di sini mmg btul2 bt aku tknak dtg sini lg kot..
tp kalau pkir2,aku rindu jgk dkat KB..rindu dkat ma,ayah,k.tiq czen.kwn2 n smualah yg ade kt kb..
mmg excited sgtkan nak balik rumah sndri dan skaligus khidupan aku sbgai seorang pelajar akn bermula..
sekolah da nak buka so aku kna siapkan homework yg trbengkalai cpat2 lah..
biloa duk kl,duk pkir enjoy je tp kdg2 ade gak rimas dgn sikap tarik tali ttttt..
bla duk kb plak,mesti rimas dgn kerenah org tu dan org ni..mana nak bergilir rumah ..adooooiii
kat mana2 pun msti aku ni ibarat main tarik tali ...

biar je lah ..biarkan masa mnntukan sgalanya..

click here for more stories of mines ;)

Followers