May 26, 2013

after several month

                                                            assalamulaikum dan salam sejahtera

selamat petang semua..
slepas bbrapa blan lmanya aku tk update blog ni rase rindu plak hri ni bukak..
bkan ape,thun ni aku spm lgpun sblum aku tkde laptop..wifi pun tkde..
NOW,dah ade laptop present by along sbb aku dpt score 6a's dlm first pkbs ..so Alhamdulillah :)

sekarang ...
aku tgh brusaha nk struggle utk spm blan 11 nnti..perasaan skarang ni still malas dan kurang rasa dbarannya..
TAPI..perasaan tkut tu mmg ade...especially time ade someone yg remind aku tntang exam n my future life soon..mmg exactly mnkutkan..so now,aku kna start bt preparation utk score the best in exam..


SEDIH..hmm,my BB currently repair sbb dah byk kali rosak a.k.a mampos ..
pdhal bru je beli tp mmg suka je rosak..btul2 mmbebankan.maybe cara aku guna tu yg tk normal mcm org lain guna..so,aku dah repair gna warranty and i have to wait for 2 month+++
skrang tkde msalah sgt pun tkde fon..okay je cuma tdak lg b'kesempatan nk amik gmba la..
hopefully,smpat braya dgn my BB..

That s all for now..soon,In shaa allah,aku update next news :D

click here for more stories of mines ;)

Followers